Facebook źródłem pieniędzy dla każdego

Facebook źródłem pieniędzy dla każdego

Nie jest istotne to czy ktoś lubi facebooka czy też za nim nie przepada. Jest to największy serwis społecznościowy na świecie tak więc należy się z nim liczyć. Jest to nie tylko serwis społecznościowy ale też potężne narzędzie marketingowe z którego korzystać mogą i chętnie to też robą firmy, od tych najmniejszych po największe jeśli tylko uznają, że w danym momencie współpraca z serwisem się po prostu opłaca.

Niekiedy współpraca ta ogranicza się do założenia fan page. Taka strona jak można to samemu zaobserwować prowadzona może być na kilka zróżnicowanych sposobów. Bardzo często fanpage jest tylko i wyłącznie dodatkiem do oficjalnej strony internetowej konkretnej firmy.

Specjalna strona na facebooku

Jest to podejście spotykane z reguły najczęściej, jednak zdarzało się już w przeszłości, że nawet duże firmy traktowały właśnie taką specjalną stronę na facebooku jak swoją stronę oficjalną, nie inwestując już w tradycyjną oficjalną stronę internetową. Rezultaty takich eksperymentów mogły być dość zróżnicowane w zależności od branży w której dana firma mogła funkcjonować. Tak czy inaczej jednak bezwzględnie zadbać należy o to aby tego rodzaju strona internetowa dobrze się prezentowała i zachęcała internautów do odwiedzin. Niezmiernie ważna jest też ilość pozyskanych fanów. Jeśli facebook fani chętnie dołączają do takiej strony internetowej to jej popularność może zacząć wręcz lawinowo rosnąć. Innym sposobem współpracy z facebookiem jest możliwość wykupienia reklam. Bardzo często istnieje możliwość iż reklama na facebooku skierowana zostanie tylko do określonej, bardzo starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

Fanpage

Taka reklama na facebook może być zdecydowanie bardziej skuteczna niż tradycyjne reklamy internetowe, które trafić mogą przecież praktycznie do każdego, co nie zawsze jest dobrym pomysłem. Taki marketing facebook może być bardzo skuteczny głównie ze względu na to jak dużą wiedzę serwis facebook posiada na temat swoich użytkowników. Do dyspozycji są nie tylko ich dane ale też wiadomo co lubią, czym się interesują i jakie produkty mogą okazać się dla nich ciekawe, a na jakie z dużą dozą prawdopodobieństwa nie zwrócą jednak uwagi.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *