Jaka forma reklamy jest najpopularniejsza?

Jaka forma reklamy jest najpopularniejsza?

Reklama uliczna nie traci na znaczeniu pomimo rozwoju tak zwanych nowych mediów, takich jak na przykład internet. Mało tego, wydaje się, że reklama na billboardach czy też poprzez ulotki jest coraz popularniejsza.

Billboard dociera do wszystkich

Niewątpliwie, żadna forma reklamy nie ma tak szerokiego zasięgu jak billboardy. Nawet reklama internetowa nie dociera do wszystkich, bo jednak nie wszyscy korzystają z internetu. Szczególnie starsi ludzie nie są zbyt dobrze zaznajomieni z komputerami, przez co w ogóle nie korzystają z internetu albo robią to rzadko. Każdy natomiast wychodzi z domu, przez co wszyscy mają mniejszy lub większy kontakt z billboardami.

Wydaje się, że szczególnie w dużych miastach reklama na billboardach okazuje się skuteczna. Dlatego też najpopularniejsze są billboardy Warszawa, gdyż docierają do największego grona odbiorców. Jednakże, również w mniejszych miastach billboardy są obecne.

Krótki, ale skuteczny przekaz

Wydawać by się mogło, że nawet na największym billboardzie nie da się zawrzeć dostatecznie dużo treści, aby przekonać klienta do zakupu danego produktu. Okazuje się jednak, że po pierwsze nie do końca jest to prawdą, a po drugie nie to jest najważniejsze. Billboardy Warszawa zwykle nie służą temu, aby dokładnie zaprezentować produkt czy sklep. Ich zadaniem jest raczej zwrócenie uwagi odbiorców na istnienie danego produktu. Im więcej billboardów i im są one większe tym bardziej rozpoznawalny produkt. Rozpoznawalność natomiast zwiększa sprzedaż, gdyż ludziom wydaje się, że jeśli coś jest znane to musi być również dobre.

Ponadto, warto zauważyć, że nie wszystkie billboardy prezentują towary na sprzedaż, lecz są reklamami usług. Okazuje się, że aby przedstawić usługę zwykle nie jest potrzebne tak dużo miejsca jak na przedstawienie produktu. Dlatego tez, jeśli billboard jest duży jak najbardziej można zawrzeć na nim wszystkie niezbędne informacje. Jeśli natomiast jest ich zbyt mało klient może dowiedzieć się więcej ze strony internetowej danej firmy, której adres można podać na billboardzie.

Podobne wpisy:

Podobne wpisy

Dodaj komentarz