Teczki ofertowe – jak wybrać najlepszy gadżet firmowy?

Teczki ofertowe – jak wybrać najlepszy gadżet firmowy?

 

Każda firma posiada w swoim podstawowym „asortymencie” gadżety, które mają na celu reklamować firmę – to na przykład długopisy, torby, parasole, wizytówki czy smycze do kluczy.

W typowo biurowych firmach korzysta się również z papieru firmowego, a klienci mogą liczyć na otrzymanie teczki ofertowej.

Czym są teczki ofertowe?

To po prostu teczki, z gumką lub bez niej, które należą do jednych z najbardziej popularnych gadżetów firmy. Dlaczego? Ponieważ bezpiecznie przechowują dokumenty (zwłaszcza teczki, które posiadają gumkę) i można je jeszcze wykorzystać do przechowania innych ważnych wydruków. Dlaczego są popularne wśród firm? Ponieważ mają naprawdę dużą wartość reklamową – wystarczy zwyczajne nadrukowanie grafiki firmy lub produktu na teczce i klient, użytkując ją, cały czas ma styczność z logiem i nazwą. Co ważniejsze, do teczki można włożyć sporo innych gadżetów, na przykład wizytówki, płyty CD lub DVD, ewentualnie pentrive’y czy długopisy. Teczkę można wręczyć klientowi z dokumentami (na przykład jeśli podpisywał jakąś umowę), albo wypełnioną innymi materiałami informacyjnymi i promocyjnymi.

Jakie są rodzaje teczek ofertowych?

Teczka ofertowa nie jedno ma oblicze, a doświadczyć tego możemy w drukarni, wybierając wzór. Jaki jednak wybrać i na co się zdecydować? Żeby do tego dojść trzeba przemyśleć do czego teczka będzie wykorzystywana – jeśli mamy zamiar przekazać w niej niedużą ilość dokumentów można zdecydować się na najprostszy wariant, czyli teczki bez grzbietu. Są cieniutkie i lekkie, ale nie pomieszczą dużej liczby kartek. Jeżeli wychodzimy z założenia, że do teczki klienci lub pracownicy firmy będą wkładać dużo dokumentów, warto wybrać teczki ofertowe z grzbietem. Może on być szerszy lub węższy, to można już dopracować w drukarni. Taka teczka będzie również zabierała relatywnie więcej miejsca.

Decydując się na teczki ofertowe trzeba również zastanowić się nad dodatkowymi przegródkami, na przykład na wizytówki. Dzięki temu jej wręczenie jest bardziej profesjonalne, a klient ma możliwość łatwego skontaktowania się z firmą.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *